23 Eylül 2012 Pazar

Special Vip Aimbot Wallhack // CitNyot.com'dan 15$ a Aldım

2. günün sonuna geldiğimizde +100 olursak paylaşacağımı duyurmuştum.Fakat şu an tam 167 kişiyiz!Hepinize çok ama çok teşekkür ederim...
Citnyot adlı ünlü hile sitesinden 15 dolara aldığım hileyi sizlere ücretsiz olarak sunuyorum.
Siz değerli takipçilerim için değeceğini düşünüyorum :)
Hilede aklınıza gelebilecek her şey var, speedhack'den tutun, no-recoil, aimbot vs.
Lütfen alıntı yaparken pointblank-hileciyiz.blogspot.com'dan alıntı olduğunu belirtin.
Emek hırsızlığı yapmayın!İlk defa burada paylaşılıyor...

Hilenin Kullanımı:

1-PointBlank.exe Çift Tıkla
2-Hileye çift tıkla mavi bir yuvarlak gelecek
3-PointBlank'i başlat ve eğlencenin tadını çıkarmaya başla!


7 yorum:

  1. berkay oyun başlamıyor hackshield sag altta beliriyor gidiyor sonra oyun baslamıyor

    YanıtlaSil
  2. Bu işlemleri citnyot.exe ve PointBlank.exe için yapınız.

    1-Özellikler->Uyumluluk->Yönetici olarak çalıştır
    Win xp sp2 olarak ayarla

    Bu işlemleri yaparak kullanıyorum.Sorununuz devam ederse videolu olarak belirtirseniz daha iyi yardımcı olabilirim.

    YanıtlaSil
  3. sitede olan butun hile linklerinde hic hile biri yok

    YanıtlaSil
  4. popi tv diye saçma bişey yüklüyo bu ne be

    YanıtlaSil
  5. bu ne popi tv çıkıyo

    YanıtlaSil